Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Forum Ogólne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Czw 2:39, 05 Cze 2014
Temat postu:
Jesteś gościem - bo się nie zalogowałeś.
A te szpeje - czasem pojawiają się jako set na allegro.
Widziałem nawet nowy zestaw, ale chcieli coś pod 600zł
Używki to nieczęsty widok, bo sprzedawano je jedynie przed liftem.
Ale da się je wrzucić do skutów po lifcie.
Gość
Wysłany: Śro 19:45, 04 Cze 2014
Temat postu:
nie wiem dlaczego jestem gość ale nie ważne -widzę jeszcze chromowany stelaż dookoła hexa ile to kosztuje i gdzie kupić
Gość
Wysłany: Śro 18:26, 04 Cze 2014
Temat postu:
Dzięki nie spodziewałem się ze to prawie dwa różne pojazdy przynajmniej wizualnie tego tak nie widać
Heksio
Wysłany: Śro 5:05, 04 Cze 2014
Temat postu:
- Inny bak
- Inna pompa paliwa
- Inne mocowanie sinika
- inna stopa centralna
- Inna manetka gazu
- Inna manetka lewa (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna kierownica (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna szyba (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna obudowa kierownicy (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inne zegary
- Inne CDI
- Inna cewka
- Inny regulator napięcia
- Inny kufer
- Inny amortyzator/amortyzatory
- Inne tylne koło
- Inne koło przednie, widelec zacisk hamulca, tarcza i nadkole (zależy od wersji)
Chyba niczego nie pominąłem...
Da się pewne tematy obejść... ale jak mówiłem - swap nie jest uzasadniony ekonomicznie.
mirek260277
Wysłany: Wto 18:54, 03 Cze 2014
Temat postu:
Dziękuje za odpowiedz-napaliłem się na Heksika ale pojawia się problem -przepisy mówią ze 15km max na prawko B-wiec nie tylko na stan przy szukaniu trzeba patrzeć ale jeszcze na moc ciągle pod górkę - co do prędkości to jak będzie sobie radził z prędkości to jak bez wysiłku poleci sobie 60km/h to dla mnie starczy w 100% ja nigdy nie katuje sprzętu-nie wiem nawet jak piszczą moje oponki w osobówce
jeszcze pytanie czym się różni 250 od 125 czy tylko silnik reszta by pasowała -mocowania i elektryka? i czy karoseria jest taka sama?
Heksio
Wysłany: Nie 19:51, 01 Cze 2014
Temat postu:
Jeśli Twoim zdaniem części do Piaggio są drogie, to już zdecydowanie odradzam Yamahę i Hondę
Majka 125 jest dobra, ale mniejsza od hexy i podobnie awaryjna.
Hexagon 125/2T jest łatwy w obsłudze, są dostępne części zamienne RMS i tuningowe Pollini i Malossi.
Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale u nas w Poznaniu trzepią skuty dość skutecznie i nie jeden kombinator przejechał się już na lawecie.
Co do możliwości przekładki - da się, choć ekonomicznie nie jest to uzasadnione.
125/4T daje radę i jest bardzo ekonomiczny, niestety poza miastem nie sprawia przyjemności - szczególnie z bagażami...
125/2T to już jest kawał skutera, świetne przyspieszenie i dobry VMax. niestety z braku momentu obrotowego utrzymanie maksymalnej prędkości z bagażem pod wiatr może być kłopotliwe.
Z tym silnikiem pojeździłem po Polsce nieco, między innymi byłem na tripie w Czechach. Wspominam go bardzo dobrze i zdecydowanie mogę polecić. Mankamentem jest niepohamowana paliwożerność. Dla mnie jednak do zaakceptowania w zamian za osiągi.
Ciągłą jazdę znosi świetnie, bez najmniejszych problemów i to w zakresie temperatur od -20 do +35.
Pozdrawiam
mirek260277
Wysłany: Sob 13:56, 31 Maj 2014
Temat postu: Realna porada Piaggio Hexagon 125
Witam nie wiem gdzie umieścić pytanie-zmiana przepisów da mi możliwość w końcu jazdy czym większym- dodam żeby można było się posmuć że jak robiłem prawo jazdy to w mojej szkole w samochodówce zepsuła się WSK-A i mój rocznik nie ma prawka na motocykl...Hexagon wpadł mi w oko z dwóch powodów marka i cena i tu pytanie czy nadal warto kupić Hexagona i czy do 125 pasuje silnik od 250 - dalej czy 125-ątka nadaje się na dalsze wyjazdy i jak znosi tzw.jazdę ciągła bez postoju co 15 minut - wiem i mam świadomość ze możne to dziwne pytania ale po-prostu nie wiem -i jak z awaryjnością - części najtańsze nie są ale mam nadzieje ze są trwalsze -ktoś mnie namawia ze majesty 125 twierdząc to lepszy sprzęt i mam dylemat proszę o wyrozumiałość pozdrawiam ze Szwecji gdzie niestety czekam na ładunek powrotny
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin