Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Forum Ogólne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Śro 3:43, 30 Sie 2017
Temat postu:
ZAPM14000 był produkowany od 1998 do 2001 jedynie z mocą 16PS 11,8kW.
na chomiku masz w głównym folderze jedynie dwie listy modelowe jakie są dostępne w necie.
Z kolei easyparts podaje:
Hexagon 250 GT 4T 1998-1999 Honda 181 (578477 / 579188) ZAPM14000 0001001
Tylko takie dane posiadam
mam trzy silniki 250cc - wszystkie wyglądają tak samo - nie widzę przyczyny aby miały mieć różne moce
mariusz7924
Wysłany: Sob 8:55, 26 Sie 2017
Temat postu:
Witaj Heksio. Na niemieckojęzycznym forum helixa jest troszkę informacji na temat dodatkowej podpory gażnika. Nie samoróbki lecz oryginalnej części zapobiegającej przedwczesnemu zużyciu się krućca.
Co do regulacji to znalazłem już fajny opis.
Odnośnie mocy- 16 konny silnik pojemności 250ccm był montowany w modelu GT do roku 2001
oznaczenie ZAPM14
w latach 2000 do 2002 produkowany był model 250GTX z tym samym silnikiem, ale
o mocy 19,4 koniki. Oznaczony ZAPM14000000.
W podpisie masz GT oraz GTX-a 250. Czy możesz potwierdzić te informacje?
Dziękuję z góry.
Heksio
Wysłany: Pon 3:44, 21 Sie 2017
Temat postu:
Witaj,
1. nie pamiętam aby silniki w heksie 250cc miały fabrycznie różnie moce, na pewno jednak różna moc będzie posiadała chińska kopia
2. sposób regulacji podany jest w manualu - na szczęście ustawia się bajecznie prosto!
3. Nie spotkałem się z żadną podpórką króćca ani w heksie, ani w cn250.
zamiennik króćca dostępny jest na Aliexpress, w easyparts i w sklepie helixowym w USA
4. Co do wibracji - bardzo niewiele króćców widziałem stalowych, najwyraźniej tłumienie wibracji z silnika gaźnikowi jest potrzebne
mariusz7924
Wysłany: Nie 10:54, 09 Lip 2017
Temat postu: Hexagon 250 GT identyfikacja
Mam pewien problem z identyfikacją. W niemieckich papierach
pisze że mam silnik 16-sto konny, ale po nr. Vin to raczej ten mocniejszy jest.
Wie ktoś może czym się te silniki różniły?
Kupiłem Hexa z uszkodzonym silnikiem. Uszczelka pod głowicą
padła i zardzewiał sobie cylinder. silnik już po naprawie ciągnie jak szalony.
Nie wiem jak regulować w nim zawory, linki z forum już wygasły,
więc wdzięczny bym był za wskazówki.
Wyczytałem na Niemieckim forum że pózniejsze helixy miały łącznik-podporę gaznika, zapobiegającą niszczeniu krućca gaznika. Jak wiemy, przez wibracje te krućce potrafią szybko paść. Może w Hexie były takie łączniki? Może ktoś coś wie?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin