Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
seba0506
Wysłany: Pon 22:56, 10 Sie 2009
Temat postu:
moze to ci cus pomoze mniej wiecej
http://picasaweb.google.pl/alessioebeatrice2/PiaggioHexagon180SostituzioneCinghiaERulli#5019112612395128738
Gość
Wysłany: Śro 14:11, 29 Lip 2009
Temat postu:
Jak rozumiem chodzi o Hexa 150 2T. Z tego co pamiętam pompa olejowa jak i cały jej napęd znajduje się pod wariatorem. Samo zdjęcie wariatora opisał Abach
Gość
Wysłany: Nie 11:00, 26 Lip 2009
Temat postu:
aha ,ja wolal bym zdjecia kiedys na necie znalazlem zdjecia jak zalozyc pas ale ostanio ich szukalem juz niemoglem znalesc.nie zna ktos takiej stronki na ktorej bylo by wszystko dokladnie pokazane
Abach
Wysłany: Nie 10:37, 26 Lip 2009
Temat postu:
Aby wymienić pas napędowy należy odkręcić wariator. Zdjąć stary pas, założyć nowy i przykręcić. Przy okazji warto zerknąć do wariatora i sprawdzić rolki.
Wygląda na prosta operację, ale bez odpowiednich narzędzi niemożliwa do wykonania. Aby odkręcić wariator potrzebujesz specjalna blokadę lub klucz pneumatyczny albo elektryczny. Przy dokręcaniu należy użyć odpowiedniego momentu. Nie wiem jaki jest dla tego silnika.
Widziałem kiedyś na Youtube jak koles wymienił pas napędowy bez odkręcania czegokolwiek (poza pokrywą napędu oczywiście). Wyglądało to tak, że stopniowo ściskał rękoma sprężynę sprzegła i przesuwał pas tak, aby na wariatorze był w jak najszerszym położeniu. Następnie zdjął go. Prawdopodobnie była to jakaś 50-tka bo na przykład w Siver Wingu nie ma szans, aby nawet dwoma rękami ścisnąć tą sprężynę.
Gość
Wysłany: Sob 17:01, 25 Lip 2009
Temat postu:
pomylilem sie od pompy olejowej
Gość
Wysłany: Sob 16:59, 25 Lip 2009
Temat postu: zakladanie pasa napedowego i pasa od pompy wodnej i olejowej
siema wie ktos jak sie zaklada pas napedowy w hexagonie 150 i gdzie sie znajduje pas od pompy paliwowej.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin