Autor |
Wiadomość |
Swrs16ns |
Wysłany: Nie 12:50, 09 Maj 2010 Temat postu: |
|
Mam pytanie chce wymienić tłumik w moim hexie jest to 125 2t i nie wiem co kupic zeby pasowało nie chce kupic czegos na co wydam kase a potem okaże sie ze nie bedzie pasowało albo wogóle działało i teraz pytanie jest takie kto co poleca najbardziej z praktyki lub nie wiem sam próbował prosze o wszystkie wasze sugestie |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 22:44, 16 Lut 2009 Temat postu: |
|
witam a wiec pragne przedstawic wam modyfikacje bezpieczną łatwa i poprawiajaca v max jak i przyspieszenie sprawdziłem ale jeszcze nie w hexie czekam na fudusz a wiec tak rzecz sie tyczy sprzegła po pierwsze sprezyna glówna +15 i małe sprezynki sprzegła +15 oraz mozna lzejsze sprzegło sprezynki oczywiscie mozna wieksze zalorzyc ale tylko taki kit sprawdzałem poprawa przyspieszenia jest znaczna jak i predkosci jest jedna niewielka wada minimalnie spada zywotnosc paska |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 17:02, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
Dzięki:D |
|
|
Gość |
Wysłany: Wto 8:09, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
Wszystko przy swoim hexie robię sam, zawsze sam naprawiałem swoje motory, nie jest to jakaś skomplikowana robota, trzeba tylko trochę poczytać na ten temat. |
|
|
MichaŁ |
Wysłany: Pon 17:28, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
Bo jest to tłumik dedykowany pod silniki 4suwowe
Tutaj namiar na tą firmę o której mówiłem http://www.el-tec.pl/ |
|
|
Gość |
Wysłany: Pon 15:48, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
A dlaczego nie do 2suwa? |
|
|
MichaŁ |
Wysłany: Nie 23:36, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
melon991 napisał: | LEO VINCE 4ROAD:D To jest to:D |
Do 4suwa jak najbardziej Jest też firma pod Warszawą która produkuje podróbki 4Roada w przystępnych cenach. Jak znajde namiar na nich to zamieszcze. |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 17:26, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
LEO VINCE 4ROAD:D To jest to:D |
|
|
Gość |
Wysłany: Nie 17:12, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
90 km/h????? Ekonomiczna jazda:D U mnie to by hex w takich warunkach z 6 wyciągnął Sam zakładałeś sobie ten zestaw? A można to wogóle samemu zrobić bo to wiesz silnik to silnik najważniejsza sprawa a nie chciałbym czegoś skopsać a jak miałeś standardowy tłok i cylinder to jak wyglądała sprawa ze spalaniem i osiągami? |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 22:01, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
Prędkość maksymalna to jest około 130 km/h, bez względu na obciążenie. przy większym obciążeniu odczuwa się tylko większe zużycie paliwa. Najlepsza tzn najekonomiczniejsza jazda na trasie to 90 km/h (zużycie w granicach 4,5 litra). |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 20:07, 14 Cze 2008 Temat postu: |
|
No ja też mam LX-a 125 ale jeszcze nie mam wystarczająco dużo kasy na ten zestaw.Jak wygląda sprawa z osiągami takiego skutera po takim zestawie tuningowym? |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 22:36, 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
Z tego co oglądałem to nie można tego zrobić (chociaż polak wszystko potrafi) przy silniku czterosuwowym jest trochę inna rama, ale śmiało możesz zastosować silnik 180 w dwusuwie, jest rewelacyjny. Ja u siebie w 125 LX zastosowałem cylinder aluminiowy z powłoką nicasilową i pojemności 150 ccm, jestem bardzo zadowolony i na razie nie myślę o większych zmianach. |
|
|
Gość |
Wysłany: Pią 18:07, 13 Cze 2008 Temat postu: |
|
Czy do Hexagona LX 125 można wstawić silnik 250ccm? |
|
|
Gość |
Wysłany: Czw 20:12, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
To jakie typy wydechów sportowych oczywiście preferowana są do Piaggio Hexagona LX 125? |
|
|
guli |
Wysłany: Czw 11:27, 22 Maj 2008 Temat postu: |
|
Do silników 2t nie możesz założyć pierwszego z brzegu tłumika. Jego parametry muszą być dokładnie dopasowane do potrzeb silnuika - pamiętaj, że dwusuwowe silniki nie mają zaworów wydechowych i to właśnie opór tłumika pełni funkcję zaworu. Wolny wydech spowoduje, że część nie spalonej mieszanki po prosu ucieknie z silnika, wzrośnie spalanie i spadnie moc. |
|
|