Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Problemy techniczne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Wto 18:53, 06 Sie 2013
Temat postu:
Najpewniej, gdzieś musiałeś przez przypadek lub celowo dotknąć. Poprawił się kontakt i działa
Aż znów go nie stracisz. Wtedy znów musisz podotykać kable w tej kolejności co teraz i na bieżąco obserwować poprawę stanu
pif1
Wysłany: Wto 13:30, 06 Sie 2013
Temat postu:
Włożyłem dzisiaj akumulator i wszystko gra nie wiem o co chodzi
Heksio
Wysłany: Pon 23:33, 05 Sie 2013
Temat postu:
Killswitch to wyłącznik zapłonu (bezpieczeństwa - stosowany w większości motocykli, skuterów, skuterów wodnych, śnieżnych i quadów.
Umiejscowiony po prawej strony kierownicy - zwykle w kolorze pomarańczowym lub czerwonym. W skuterach śnieżnych i wodnych zwykle doposażony w tzw "zrywkę" przypinaną do kierowcy.
W piaggio Hexagonie killswitch pojawił się dopiero po liftingu.
Właściciele motocykli i skuterów często dokonują przeróbek tego elementu podobnie jak blokady sidestand (kosy, podpórki bocznej)
Wracając - sprawdziłeś napięcia na cewce?
pif1
Wysłany: Pon 22:13, 05 Sie 2013
Temat postu:
poizolowanych kabli nie ma
bezpieczniki ok.
zabezpieczeń antykradzieżowych nie ma chyba że w stacyjce mobiliser nie wiem.
co to za obwód killswitch ?
Heksio
Wysłany: Pon 21:52, 05 Sie 2013
Temat postu:
1. Sprawdź połączenia przy cewce i czy wchodzi na nią napięcie
2. Sprawdź obwód killswitch - jeśli jest
3. Sprawdź czy nie zabezpieczeń antykradzieżowych
4. Poszukaj zaizolowanych amatorsko kabli i zobacz czy się jakieś przewody nie rozkręciły
5. Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze, oraz po lewej stronie w przekroku za zaślepką.
tyle na początek
pif1
Wysłany: Pon 21:26, 05 Sie 2013
Temat postu: nagły brak iskry
Witam jestem nowy na forum od soboty jestem szczęśliwym nabywcą hexagona 125 2T z 1997r. a przynajmniej byłem do dzisiaj tj.2 dni ,od rana zmieniłem świecę była jakaś polska ,,iskra,, założyłem NGK BR9ES i było wszystko pięknie dojechałem na parking zgasiłem ok.
Po 4 godzinkach idę odpalić i kiszka motorek nie ma iskry sprawdzałem na dwóch świecach i niestety-odkręciłem fajkę od kabla i sprawdzałem kabel do masy i też nic proszę o radę co mam zrobić.
Może to być wina masy? jeśli tak to w którym miejscu powinna być podpięta?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin