Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna
->
Forum Ogólne
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Komentarze co do pracy forum
----------------
Komentarze, uwagi co do pracy forum.
- PIAGGIO HEXAGON FORUM -
----------------
Forum Ogólne
Spotkania i Zloty
Twój Hexagon
Kupuje Hexagona
Tutaj się witamy !
- WARSZTAT -
----------------
Problemy techniczne
Jak naprawiłem
Tuning, Modyfikacje
Warsztaty, Serwisy, Sklepy...
Instrukcje, schematy itp.
- BAZAR -
----------------
Sprzedam
Kupię
Zamienię
- OFF TOPIC -
----------------
Bla Bla Bla...
Ciekawe ogłoszenia Hexagonów
Humor :)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Heksio
Wysłany: Czw 16:18, 10 Paź 2013
Temat postu:
Nie musisz dolewać oleju do paliwa. Dozownik podaje minimum oleju do smarowania na biegu jałowym - zawsze. Więc masz pewność, że olej jest dodawany. Tym samym ciężko określić w jakich proporcjach miałbyś domieszkować olej w teh chwili bezpośrednio do baku. Jedyne co możesz robić to nie zapierniczać i rozpędzać się z wielkim rozsądkiem. Jazda do 60km/h nie powinna nieść za sobą szkód. JEDNAK! Zrób przegląd jak najszybciej, by uzyskać całkowitą pewność, że wszystko jest OK i że możesz jeździć normalnie. Do uzyskania tej pewności lub naprawy - nie dzikuj
Kontrola pracy dozownika zajmie Ci około 120 minut i jest to czas, który warto jest poświęcić jak najszybciej by spać spokojnie
a tu masz wątek o którym wspominałem, niestety nie zapisałem tam przebiegu na zbiorniku. Musiałem napisać to gdzie indziej...
http://www.piaggiohexagon.fora.pl/problemy-techniczne,5/hex-180-2t-dozownik-oleju,469.html
Biały
Wysłany: Śro 16:56, 09 Paź 2013
Temat postu:
wow jestem pod wrażeniem. Dzięki. Jednak Ogar i CZ 175 były przy tym bezobsługowe ... Wracając do mieszlnika to pewnie zanim sprawdzę, to lepiej mieszać samemu. Jak tak to w jakiej proporcji ? Coś kojarzę że kiedyś było 1:25 ?
Heksio
Wysłany: Śro 4:43, 09 Paź 2013
Temat postu:
Jeśli uszkodzona jest linka od dozownika - to faktycznie oleju starczy na więcej niż wspominałem!
Tak więc - radzę sprawdzić...
PO ZAKUPIE ROBIMY:
- Wymiana oleju silnikowego (4T)
- Czyszczenie / wymiana filtra oleju (4T)
- Kontrola / wymiana filtra powietrza (4T)
- Kontrola / pranie / naolejenie filtra powietrza (2T)
- Kontrola / pranie filtra wariatora
- Kontrola / wymiana / uszczelnienie króćca ssącego
- Kontrola / wymiana paska napędowego
- Kontrola paska napędowego dozownik oleju (2T)
- Kontrola funkcjonowania dozownika oleju (2T)
- Kontrola / wymiana / smarowanie rolek wariatora
- Kontrola bieżni wariatora i sprzęgła
- Wymiana oleju w przekładni napędowej
- Kontrola / wymiana okładzin i tarczy hamulcowej przedniej
- Kontrola / wymiana okładzin / szczęk hamulca tylnego
- Wymiana płynu hamulcowego przód i jeśli jest to tył
- Wymiana płynu chłodniczego
- Kontrola / uzupełnienie poziomu wody w akumulatorze kwasowym (nie dotyczy AGM)
- Wymiana świecy zapłonowej
- Smarowanie cięgna / cięgien gazu
- Smarowanie linki tylnego hamulca bębnowego
- Smarowanie linki prędkościomierza
- Smarowanie ślimaka prędkościomierza
- Dociągnięcie łożyska główki kierownicy
Tyle przyszło mi do głowy z kapelusz... mam nadzieję, że nic nie pominąłem
Biały
Wysłany: Wto 12:48, 08 Paź 2013
Temat postu:
dzięki. Wydaje mi się, że na więcej, bo zrobiłem ok 500 km i dolałem tylko jakieś 150 ml. Mam jeszcze pytanie czy przedni reflektor pasuje z modelu nowszego ( bo mój to tragedia) oraz co z rzeczy eksploatacyjnych trzeba wymienić po zakupie (prócz płynu chłodniczego - wymieniony) i na co zwrócić uwagę.
Dzięki
pozdrawiam
Heksio
Wysłany: Pią 19:47, 04 Paź 2013
Temat postu:
już nie pamiętam jak to było u mnie w 2T, ale jeśli się nie mylę, to wieki całe temu pisałem o tym gdzieś tu na forum. Chodzą mi po głowie dwie cyfry 400km lub 500km - weź tu poszukaj. Pisałem u tym przy okazji naprawy mechanizmu dozowania...
Biały
Wysłany: Pią 15:17, 04 Paź 2013
Temat postu:
Mam jeszcze pytanie z innej beczki. Chodzi mi o dozownik oleju - nie jestem pewien czy działa kontrolka braku oleju. Jaka jest pojemność tego zbiornika i ile pobiera oleju inaczej na ile wystarcza jedno zalanie do pełna ?
Heksio
Wysłany: Pią 13:59, 04 Paź 2013
Temat postu:
bywa tak, że wewnętrzne uszkodzenie świecy pojawia się dopiero gdy ta się choć trochę nagrzeje - czyli na przykład po pierwszym wybuchu
Poza tym, to co nam się może wydawać dobrą iskrą wcale nią nie musi być...
Ważne, że do tego doszedłeś i usunąłeś problem!
Biały
Wysłany: Czw 17:04, 03 Paź 2013
Temat postu:
Bardzo dziękuję. Już udało mi się zrobić. Była to świeca. Stara miała dobrą iskrę i to mnie zmyliło.
Pozdrawiam
Wojtek
Heksio
Wysłany: Czw 13:36, 03 Paź 2013
Temat postu:
Po pierwsze to temat jest nie w tym dziale co trzeba...
Po drugie - musisz zacząć od diagnostyki.
1. Świeca - sprawdź stan, wyczyść/wymień, sprawdź iskrę
2. Po próbie rozruchu sprawdź jak wygląda świeca - mokra/sucha
3. Jeśli sucha - brak paliwa - sprawdź zbiornik czy jest bena, sprawdź filtr czy drożny, sprawdź czy pompa podaje paliwo do gaźnika, wymontuj i wyczyść gaźnik
4. jeśli mokra - to albo iskra jest za słaba albo za dużo beny lub zły skład mieszanki.
Tyle na początek...
Biały
Wysłany: Wto 13:20, 17 Wrz 2013
Temat postu: Nie odpala
Witajcie !
Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem Hexia 125 2T 1996. Wczoraj przy odpalaniu zagadał, zgasł i już nic się nie dzieje. Po odczekaniu 2 godzin nie odpala, nieraz coś jkby miał ochotę ale dalej to samo. Dziś tak samo - zero reakcji. Jak skończył się akumulator, to próbując z kopa co któryś raz strzela. Jestem laikiem ale wygląda mi to na gaźnik - jakiś paproch ? Podpowiedzcie co robić ewentualnie jakiś uczciwy warsztat w Wawie ?
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by
Sopel
&
Download
Regulamin