Autor |
Wiadomość |
klon |
Wysłany: Pią 11:03, 30 Sty 2015 Temat postu: |
|
Poszukać dobrego cylindra i poskładać to od nowa |
|
 |
sokolik81 |
Wysłany: Czw 18:19, 22 Sty 2015 Temat postu: |
|
Niestety Hex poszedł do lekarza Diagnoza:-,Fabryczny defekt cylindra Korozja wżerowa Rzadki przypadek Właściwie kontrola jakości sprawdzająca części powinna to zauważyć Wiadomo renoma hondy a jednak porażka Wżer korodujący dotarł od strony zewnętrznej cylindra prawie do środka Gdy zrobiłem szlif cylindra grubość scianki w miejcu wżeru wynosiła kilka mikronów Znów wpadka tych co szlifowali Praca tłoka spowodowała mikroszczelinę przez którą dostawała się woda do cylindra A ciśnienie sprężania wywalało wode na zewnątrz Ot i wszystko Koledzy robiąc szlif obejrzyjcie czy nie ma korozji wżerowej Szerokości Dbajcie o zdrowie |
|
 |
Heksio |
Wysłany: Czw 14:38, 26 Cze 2014 Temat postu: |
|
Przyczyną może być zbyt niska temperatura wrzenia (woda zamiast płynu chłodzącego, lub płyn mocno zużyty).
Może też być powodem zbyt wysoki stan płynu, upewnij się, że jego poziom na zimnym silniku nie wychodzi ponad górny wskaźnik. |
|
 |
klon |
Wysłany: Wto 14:20, 24 Cze 2014 Temat postu: |
|
Moze to byc blachostka uszkodzony termostat albo przytkany kanał wodny ale chyba poszła uszczelka i kompresja dostaje się do układu chłodzenia, zaczął bym od termostatu. |
|
 |
sokolik81 |
Wysłany: Pon 15:01, 23 Cze 2014 Temat postu: Tryskająca woda spod korka wyrównawczego |
|
Witam Proszę o informację co może być przyczyną powyższego stanu Woda pod ciśnieniem wytryskuje spod korka przy większej prędkości i po nagrzaniu silnika Oglądałem korpus głowicy Nie widzę skroplonej wody Spaliny nie mają białego koloru |
|
 |