Autor Wiadomość
Heksio
PostWysłany: Czw 21:15, 03 Lip 2014    Temat postu:

dobra, nie widziałem pełnej listy pod tym adresem: http://italyracing.ceti.pl/powiazanie.php?p=gMTg3NzI=M

Okazuje się, że to jest to samo co BTQTeku - więc kupuj od Baotiana będzie tańszy - i tak trzeba będzie przerabiać kostkę Very Happy

No ale zaraz - mierzyłeś ten automat, że chcesz wymieniać?
BaTaM
PostWysłany: Czw 21:00, 03 Lip 2014    Temat postu:

e nie. Tak to wwygląda. Tam jak wejdziesz w listę to niby jest lxt 180
Heksio
PostWysłany: Czw 20:53, 03 Lip 2014    Temat postu:

Nie mam ssania od 2t na magazynie ale z pamięci wyglądały jakoś inaczej Wink
zresztą zwróć uwagę na listę silników - to są same 50ccm...
BaTaM
PostWysłany: Czw 19:04, 03 Lip 2014    Temat postu:

Ja teraz sprobuje ze ssaniem, b9 dziwi mnie ze jak rozgrzany to odpala mi ze startera bez problemu.

Czy te dwa linki to ten sam produkt? Mysle o nr katalogu
http://allegro.pl/ir-automat-ssania-piaggio-vespa-hexagon-180-lxt-i4389705952.html

http://allegro.pl/ir-automat-ssania-piaggio-vespa-hexagon-180-lxt-i4333058420.html
Alex44
PostWysłany: Czw 18:03, 03 Lip 2014    Temat postu:

No to pojechałeś Adrian Smile Smile

A może dałoby si ę zrobić takie... cóś, że wpisujesz problem i kolejne rozwiązania...
Co prawda informatykze mnie równie dobry, jak mechanik samochodowy (al;e za to pierwsze mi płacą) - może da się takie drzewo postępowania stworzyć... ?
Heksio
PostWysłany: Wto 5:32, 01 Lip 2014    Temat postu:

1. Stan dysz iglicy, zaworu i pływaka w gaźniku
2. Regulacja (aktualizacja) składu mieszanki i biegu jałowego
3. Stan filtra powietrza
4. Stan króćców ssącego i dolotowego
5. Dobór, czystość i stan świecy
6. Stan przewodu wysokiego napięcia
7. Stan cewki
8. Stan styków przekaźnika głównego i startowego
9. Sposób (indywidualna technika) doboru położenia przepustnicy w fazach rozruchu
10. Awaria układu rozruchowego (ssania)
11. Zużycie i dobór oleju silnikowego
12. Jakość paliwa, czystość filtra paliwa, zawartość dna baku

Mniej więcej to wszystko może mieć bezpośredni wpływ na sposób i jakość uruchamiania zimnego i czasem ciepłego silnika.

Pamiętajmy, że nasze maszynki nie są nowe, niejednokrotnie mają nakulane ponad 100.000km, mają więc prawo mieć swoje humory Smile
Alex44
PostWysłany: Pon 19:05, 30 Cze 2014    Temat postu:

Podobnie, ale pewnie to nie to samo:
Aku kręcił, a motor nawet nie zakaszlał.
Najpierw podejrzewałem brak iskkry, ale po wyjęciu świecy iskra była
Wyszło mi, że zalałem świecę - chwila kręcenia bez gazu pomogła.. Chociaż nie dam głowy, bo w panice zrobiłem jeszcze milion innych rzeczy... Smile

Sam jestem ciekaw, co Hexio na to, bo nie chciałbym się więcej tak stresować Smile
BaTaM
PostWysłany: Nie 21:24, 29 Cze 2014    Temat postu:

Mam podobne objawy. Z kopki nnatomiast odpala odrazu. Wymieniłem akumulator, świece, była regulacja gaźnika, sprawdzony rozrusznik i nie znam przyczyny dlatego się dołączam poraz kolejny z pytaniem
Gość
PostWysłany: Sob 23:10, 28 Cze 2014    Temat postu: Pronlem z odpaleniem

Witam
Mój problem polega na tym ze piaggio hexagon LX4 od jakiegoś czasu ma duze probemy z odpaleniem na ciepłym oraz zimnym silniku.Kręci ale nie moze załapać. Wyminiłem świece, oraz przeczyściłem gażnik, ale nadal to samo.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group