Autor |
Wiadomość |
Heksio |
Wysłany: Czw 21:15, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
dobra, nie widziałem pełnej listy pod tym adresem: http://italyracing.ceti.pl/powiazanie.php?p=gMTg3NzI=M
Okazuje się, że to jest to samo co BTQTeku - więc kupuj od Baotiana będzie tańszy - i tak trzeba będzie przerabiać kostkę
No ale zaraz - mierzyłeś ten automat, że chcesz wymieniać? |
|
 |
BaTaM |
Wysłany: Czw 21:00, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
e nie. Tak to wwygląda. Tam jak wejdziesz w listę to niby jest lxt 180 |
|
 |
Heksio |
Wysłany: Czw 20:53, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
Nie mam ssania od 2t na magazynie ale z pamięci wyglądały jakoś inaczej
zresztą zwróć uwagę na listę silników - to są same 50ccm... |
|
 |
BaTaM |
|
 |
Alex44 |
Wysłany: Czw 18:03, 03 Lip 2014 Temat postu: |
|
No to pojechałeś Adrian
A może dałoby si ę zrobić takie... cóś, że wpisujesz problem i kolejne rozwiązania...
Co prawda informatykze mnie równie dobry, jak mechanik samochodowy (al;e za to pierwsze mi płacą) - może da się takie drzewo postępowania stworzyć... ? |
|
 |
Heksio |
Wysłany: Wto 5:32, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
1. Stan dysz iglicy, zaworu i pływaka w gaźniku
2. Regulacja (aktualizacja) składu mieszanki i biegu jałowego
3. Stan filtra powietrza
4. Stan króćców ssącego i dolotowego
5. Dobór, czystość i stan świecy
6. Stan przewodu wysokiego napięcia
7. Stan cewki
8. Stan styków przekaźnika głównego i startowego
9. Sposób (indywidualna technika) doboru położenia przepustnicy w fazach rozruchu
10. Awaria układu rozruchowego (ssania)
11. Zużycie i dobór oleju silnikowego
12. Jakość paliwa, czystość filtra paliwa, zawartość dna baku
Mniej więcej to wszystko może mieć bezpośredni wpływ na sposób i jakość uruchamiania zimnego i czasem ciepłego silnika.
Pamiętajmy, że nasze maszynki nie są nowe, niejednokrotnie mają nakulane ponad 100.000km, mają więc prawo mieć swoje humory  |
|
 |
Alex44 |
Wysłany: Pon 19:05, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
Podobnie, ale pewnie to nie to samo:
Aku kręcił, a motor nawet nie zakaszlał.
Najpierw podejrzewałem brak iskkry, ale po wyjęciu świecy iskra była
Wyszło mi, że zalałem świecę - chwila kręcenia bez gazu pomogła.. Chociaż nie dam głowy, bo w panice zrobiłem jeszcze milion innych rzeczy...
Sam jestem ciekaw, co Hexio na to, bo nie chciałbym się więcej tak stresować  |
|
 |
BaTaM |
Wysłany: Nie 21:24, 29 Cze 2014 Temat postu: |
|
Mam podobne objawy. Z kopki nnatomiast odpala odrazu. Wymieniłem akumulator, świece, była regulacja gaźnika, sprawdzony rozrusznik i nie znam przyczyny dlatego się dołączam poraz kolejny z pytaniem |
|
 |
Gość |
Wysłany: Sob 23:10, 28 Cze 2014 Temat postu: Pronlem z odpaleniem |
|
Witam
Mój problem polega na tym ze piaggio hexagon LX4 od jakiegoś czasu ma duze probemy z odpaleniem na ciepłym oraz zimnym silniku.Kręci ale nie moze załapać. Wyminiłem świece, oraz przeczyściłem gażnik, ale nadal to samo. |
|
 |