Autor Wiadomość
Michu_3m100
PostWysłany: Pon 1:18, 23 Mar 2015    Temat postu:

W zbiorniku rozchodowym filtra nie ma (przynajmniej wg katalogów).
Filtr w zbiorniku to tylko siatka zgrubna nie wymagająca czyszczenia czy wymiany (wg serwisówki). Filtr, taki zwykły na przewodzie, powinien być pomiędzy bakiem a pompą paliwową, zamocowany na uchwycie przy ramie.
Gość
PostWysłany: Sob 13:16, 21 Mar 2015    Temat postu:

A więc sam odpowiem na zadane pytania:
w zbiorniku nie powinno być nadciśnienia ani podciśnienia.
Zbiornik ze zdjęcia jest źle podłączony
Prawidłowe podłączenie to:
gruby króciec to powrót paliwa
wysoki króciec(uniesiony) to odpowietrzenie. Powinno się tak podłączyć wężyk 20-30cm i skierować go w dół.
Trzeci króciec (ten z lewej strony) powinien być zaślepiony.

Filtry są w baku i w zbiorniczku górnym . Są raczej nie wymienne.
vipermat
PostWysłany: Śro 15:45, 19 Lis 2014    Temat postu: Nadciśnienie w zbiorniku paliwa [4T LX4 125ccm chłodzony po]

Witam,
Temat dotyczy Piaggio 4T LX4 125ccm który ma silnik jak piaggio sfera lub jakies piersze wersje liberty.
czy to normalne że w zbiorniku mam nadciśnienie?
Czy mój bak jest dobrze podłączony?
Do czego jest ten niebieski wąż ( wychodzi i zaraz wchodzi do zbiornika)



żółty wąż to wąż powrotu paliwa z małego zbiorniczka.


Podciśnieniowa pompa znajduje się obok zbiornika paliwa.
Gdzie jest fabryczny filtr paliwa(ten malutki ja dodałem) ?



EDIT 11.03.2015
spójrzcie na to zdjęcie z allegro:
wydaje się że ten wąż który u mnie idzie zaraz do sąsiedniej dziurki w baku jest długi i raczej musiał być podłączony w inne miejsce.
http://allegro.pl/piaggio-hexagon-125-zbiornik-paliwa-czujnik-i5104927018.html


tutaj tez bardzo ładnie pokazane że w moim skuterze jest to na pewno źle podłączone :
http://www.ebay.de/itm/Piaggio-Hexagon-LX4-125-Tank-Benzintank-F403-/191417017812

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group