Autor |
Wiadomość |
Heksio |
Wysłany: Śro 3:43, 30 Sie 2017 Temat postu: |
|
ZAPM14000 był produkowany od 1998 do 2001 jedynie z mocą 16PS 11,8kW.
na chomiku masz w głównym folderze jedynie dwie listy modelowe jakie są dostępne w necie.
Z kolei easyparts podaje:
Hexagon 250 GT 4T 1998-1999 Honda 181 (578477 / 579188) ZAPM14000 0001001
Tylko takie dane posiadam
mam trzy silniki 250cc - wszystkie wyglądają tak samo - nie widzę przyczyny aby miały mieć różne moce  |
|
 |
mariusz7924 |
Wysłany: Sob 8:55, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
Witaj Heksio. Na niemieckojęzycznym forum helixa jest troszkę informacji na temat dodatkowej podpory gażnika. Nie samoróbki lecz oryginalnej części zapobiegającej przedwczesnemu zużyciu się krućca.
Co do regulacji to znalazłem już fajny opis.
Odnośnie mocy- 16 konny silnik pojemności 250ccm był montowany w modelu GT do roku 2001
oznaczenie ZAPM14
w latach 2000 do 2002 produkowany był model 250GTX z tym samym silnikiem, ale
o mocy 19,4 koniki. Oznaczony ZAPM14000000.
W podpisie masz GT oraz GTX-a 250. Czy możesz potwierdzić te informacje?
Dziękuję z góry. |
|
 |
Heksio |
Wysłany: Pon 3:44, 21 Sie 2017 Temat postu: |
|
Witaj,
1. nie pamiętam aby silniki w heksie 250cc miały fabrycznie różnie moce, na pewno jednak różna moc będzie posiadała chińska kopia
2. sposób regulacji podany jest w manualu - na szczęście ustawia się bajecznie prosto!
3. Nie spotkałem się z żadną podpórką króćca ani w heksie, ani w cn250.
zamiennik króćca dostępny jest na Aliexpress, w easyparts i w sklepie helixowym w USA
4. Co do wibracji - bardzo niewiele króćców widziałem stalowych, najwyraźniej tłumienie wibracji z silnika gaźnikowi jest potrzebne  |
|
 |
mariusz7924 |
Wysłany: Nie 10:54, 09 Lip 2017 Temat postu: Hexagon 250 GT identyfikacja |
|
Mam pewien problem z identyfikacją. W niemieckich papierach
pisze że mam silnik 16-sto konny, ale po nr. Vin to raczej ten mocniejszy jest.
Wie ktoś może czym się te silniki różniły?
Kupiłem Hexa z uszkodzonym silnikiem. Uszczelka pod głowicą
padła i zardzewiał sobie cylinder. silnik już po naprawie ciągnie jak szalony.
Nie wiem jak regulować w nim zawory, linki z forum już wygasły,
więc wdzięczny bym był za wskazówki.
Wyczytałem na Niemieckim forum że pózniejsze helixy miały łącznik-podporę gaznika, zapobiegającą niszczeniu krućca gaznika. Jak wiemy, przez wibracje te krućce potrafią szybko paść. Może w Hexie były takie łączniki? Może ktoś coś wie? |
|
 |