Autor Wiadomość
Swrs16ns
PostWysłany: Nie 12:50, 09 Maj 2010    Temat postu:

Mam pytanie chce wymienić tłumik w moim hexie jest to 125 2t i nie wiem co kupic zeby pasowało nie chce kupic czegos na co wydam kase a potem okaże sie ze nie bedzie pasowało albo wogóle działało i teraz pytanie jest takie kto co poleca najbardziej z praktyki lub nie wiem sam próbował prosze o wszystkie wasze sugestie
Gość
PostWysłany: Pon 22:44, 16 Lut 2009    Temat postu:

witam a wiec pragne przedstawic wam modyfikacje bezpieczną łatwa i poprawiajaca v max jak i przyspieszenie sprawdziłem ale jeszcze nie w hexie czekam na fudusz Smile a wiec tak rzecz sie tyczy sprzegła po pierwsze sprezyna glówna +15 i małe sprezynki sprzegła +15 oraz mozna lzejsze sprzegło sprezynki oczywiscie mozna wieksze zalorzyc ale tylko taki kit sprawdzałem poprawa przyspieszenia jest znaczna jak i predkosci Smile jest jedna niewielka wada minimalnie spada zywotnosc paska Smile
Gość
PostWysłany: Wto 17:02, 17 Cze 2008    Temat postu:

Dzięki:D
Gość
PostWysłany: Wto 8:09, 17 Cze 2008    Temat postu:

Wszystko przy swoim hexie robię sam, zawsze sam naprawiałem swoje motory, nie jest to jakaś skomplikowana robota, trzeba tylko trochę poczytać na ten temat.
MichaŁ
PostWysłany: Pon 17:28, 16 Cze 2008    Temat postu:

Bo jest to tłumik dedykowany pod silniki 4suwowe Smile
Tutaj namiar na tą firmę o której mówiłem http://www.el-tec.pl/
Gość
PostWysłany: Pon 15:48, 16 Cze 2008    Temat postu:

A dlaczego nie do 2suwa?
MichaŁ
PostWysłany: Nie 23:36, 15 Cze 2008    Temat postu:


melon991 napisał:
LEO VINCE 4ROAD:DVery Happy To jest to:DVery Happy


Do 4suwa jak najbardziej Smile Jest też firma pod Warszawą która produkuje podróbki 4Roada w przystępnych cenach. Jak znajde namiar na nich to zamieszcze.
Gość
PostWysłany: Nie 17:26, 15 Cze 2008    Temat postu:

LEO VINCE 4ROAD:DVery Happy To jest to:DVery Happy
Gość
PostWysłany: Nie 17:12, 15 Cze 2008    Temat postu:

90 km/h????? Ekonomiczna jazda:DVery Happy U mnie to by hex w takich warunkach z 6 wyciągnąłVery HappyVery Happy Sam zakładałeś sobie ten zestaw? A można to wogóle samemu zrobić bo to wiesz silnik to silnik najważniejsza sprawa a nie chciałbym czegoś skopsaćVery Happy a jak miałeś standardowy tłok i cylinder to jak wyglądała sprawa ze spalaniem i osiągami?
Gość
PostWysłany: Sob 22:01, 14 Cze 2008    Temat postu:

Prędkość maksymalna to jest około 130 km/h, bez względu na obciążenie. przy większym obciążeniu odczuwa się tylko większe zużycie paliwa. Najlepsza tzn najekonomiczniejsza jazda na trasie to 90 km/h (zużycie w granicach 4,5 litra).
Gość
PostWysłany: Sob 20:07, 14 Cze 2008    Temat postu:

No ja też mam LX-a 125 ale jeszcze nie mam wystarczająco dużo kasy na ten zestaw.Jak wygląda sprawa z osiągami takiego skutera po takim zestawie tuningowym?
Gość
PostWysłany: Pią 22:36, 13 Cze 2008    Temat postu:

Z tego co oglądałem to nie można tego zrobić (chociaż polak wszystko potrafi) przy silniku czterosuwowym jest trochę inna rama, ale śmiało możesz zastosować silnik 180 w dwusuwie, jest rewelacyjny. Ja u siebie w 125 LX zastosowałem cylinder aluminiowy z powłoką nicasilową i pojemności 150 ccm, jestem bardzo zadowolony i na razie nie myślę o większych zmianach.
Gość
PostWysłany: Pią 18:07, 13 Cze 2008    Temat postu:

Czy do Hexagona LX 125 można wstawić silnik 250ccm?
Gość
PostWysłany: Czw 20:12, 05 Cze 2008    Temat postu:

To jakie typy wydechów sportowych oczywiście preferowana są do Piaggio Hexagona LX 125?
guli
PostWysłany: Czw 11:27, 22 Maj 2008    Temat postu:

Do silników 2t nie możesz założyć pierwszego z brzegu tłumika. Jego parametry muszą być dokładnie dopasowane do potrzeb silnuika - pamiętaj, że dwusuwowe silniki nie mają zaworów wydechowych i to właśnie opór tłumika pełni funkcję zaworu. Wolny wydech spowoduje, że część nie spalonej mieszanki po prosu ucieknie z silnika, wzrośnie spalanie i spadnie moc.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group