Autor Wiadomość
gandw
PostWysłany: Śro 7:56, 03 Sie 2011    Temat postu:

Po prostu zastanawiały mnie możliwości ewentualnego remontu silnika, dlatego pytam o materiały, bo od tego zależy czy można robić szlif na nadwymiar czy nie.
Heksio
PostWysłany: Śro 0:56, 03 Sie 2011    Temat postu:

u mnie w 250 co 3.000km - co do materiału - nie mam pojęcia, nie są dostępne alternatywne rozwiązania a Honda nie pisze z czego to Smile
gandw
PostWysłany: Wto 9:45, 02 Sie 2011    Temat postu:

Ok, dzięki - już wiem że wał jest na łożyskach.

A cylinder w 2T albo w 4T jest aluminiowy + nicasil czy żeliwny?

Co ile kilometrów należy zmieniać olej i filtr w 4T?
Heksio
PostWysłany: Wto 2:28, 02 Sie 2011    Temat postu:

Dokładne schematy części z rozpiską znajdziesz na easyparts.nl i to powinno rozwiać wszelkie twe wątpliwości co do konstrukcji Hexagonów.
Jeśli masz wątpliwości co do części - sprawdź pieczątkę z datą produkcji na większości elementów - w tym plastiki takie właśnie znajdziesz Smile

Podwójny amor z przodu był równie okazjonalny, jak elektrycznie sprężony amortyzator tylni w Heksie pierwszej generacji. Swoją drogą ten drugi t był fajny i luksusowy dodatek Smile
A jak już jesteśmy przy wynalazkach - w X8 gadgetem z gwiezdnych był elektrycznie wystawiany podnóżek centralny.

Pytanie do ogółu - wiemy że w GTX'ach z "komputerkiem" Były przyciski do regulacji głośności interkomu - czy ktoś z Was widział taki interkom w Heksie?
gandw
PostWysłany: Pon 17:39, 01 Sie 2011    Temat postu:

Klasyczny widelec jest chyba dużo prostszy w serwisowaniu, wystarczy regularnie zmieniać olej i uszczelniacze i kontrolować długość sprężyn. W takim nietypowym jak jest w Vespach czy Hexie w grę wchodzi tylko wymiana amortyzatora która kosztuje niemało.

Chodzi o to że pojawił się niedaleko mnie Hexagon z 2003r. a ma jednostronny wahacz co wydało mi się podejrzane. Pewnie miał czołówkę i przełożyli przód ze starszego modelu bo jest bardziej dostępny. Stąd moje pytanie.

A jak ułożyskowany jest wał w 4T? Panewki czy łożyska?
Heksio
PostWysłany: Pon 13:16, 01 Sie 2011    Temat postu:

Hexa jest tak zabudowana, że wbrew pozorom przy moim wzroście 182cm jest więcej miejsca niż na przykład w Honda SW600 i Yamaha Majesty400
choć oba mają większe gabaryty i wydają się większe. Dla mnie jednak ważny jest komfort dla nóg i odległość kolan od manetek przy zawracaniu - Tu Hexa przewyższa moje oczekiwania. Mierzyłem się do wielu innych skutów i Nie znajduję odpowiednika pośród współczesnych przy moich proporcjach ciała.

Podwójny widelec - był ostatnim krzykiem modelowym przed zdjęciem z produkcji. Jest więc dość nieczęstym zjawiskiem, szczególnie w PL. Pomimo tego jest to dobre rozwiązanie i jeśli masz okazję zakupić skuta z 2 amorami z przodu - to pomijając ewentualne problemy z ich regeneracją i serwisem ( nie próbowałem - warto popytać ) warto się pokusić.
guli
PostWysłany: Pon 10:26, 01 Sie 2011    Temat postu:

Ja też mam 190 cm wzrostu i na Hexie się mieszczę, jednak uważam, że to już graniczna wysokość.
przemek
PostWysłany: Pon 9:32, 01 Sie 2011    Temat postu:

cześć hexagon jest na tyle duży że bez problemu będziesz nim wygodnie jeździł. ja mam 183 i zostaje mi sporo miejsca. a ewentualnie możesz zawsze wyciągnąć część siedzenia.
gandw
PostWysłany: Nie 21:29, 31 Lip 2011    Temat postu: Hexagon a wzrost + kilka pytań eksploatacyjnych

Witam!

Biorę pod uwagę kupno Hexagona, chociaż jest on rzadko spotykany ale zawsze mi się podobał. Nie miałem jakoś ostatnio okazji usiąść na tym skuterze. Mam 190cm wzrostu i zastanawiam się czy nie będzie dla mnie zbyt mały? Nie poobijam kolan? Jestem szczupły, ale właśnie wysoki a gabaryty Hexagona wydają się mniejsze niż nowszych maxi-skuterów.

Czy Hexagon z 2003r. powinien mieć zwykły widelec? Bo chyba po tym ostatnim face-liftingu miały już zwykły, zamiast tego wahacza jednostronnego?

Pozdrawiam, dzięki!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group