Autor Wiadomość
klon
PostWysłany: Sob 10:04, 09 Cze 2012    Temat postu:

ja też obstaje przy 5 litrach
guli
PostWysłany: Sob 9:48, 09 Cze 2012    Temat postu:

No bez przesady... Moja 180-tka nigdy nie przekroczyła 5 litrów a często jeżdżę z plecaczkiem. Albo gaźnik grzebany, albo filtr powietrza zasyfiony. Sprawdź też gumowy króciec łączący gaźnik z cylindrem, jeżeli jest sparciały to będzie ciągnął lewe powietrze.
prudli
PostWysłany: Pią 12:11, 08 Cze 2012    Temat postu:

No opuściłem iglice o jeden stopień, i filtr powietrza wyczyściłem wcześniej, juz przed napisaniem, na forum. Jeszcze jednym wyjściem może być ta dysza, zamienic ja na 70 lub 65. wiecie dokładnie, jaka ma być, i dacie namiary by kupić? A co do stylu jazdy, to już od początku jeździłem nie ekonomicznie, ale palił 5-5,5l a nie jak teraz. ; / aaa.. i na dodatek nie ma obciążenia, bo jeżdże zazwyczaj nim sam, wiec obciążenie wynosi 83 kg, wiec to nie jest duzo jak na taki skuterek .
klon
PostWysłany: Pią 7:46, 08 Cze 2012    Temat postu:

Dobrze Hexio to opisałeś Very Happy wszystko zależy od stylu jazdy no i od awarii maszyny.
Heksio
PostWysłany: Pią 2:30, 08 Cze 2012    Temat postu:

Boże... dożo pali... co to jest dużo? Miałem kiedyś Jeepa Grand Cherokee V8 palił około 30l/100km i to pod warunkiem że za bardzo się go nie katowało Smile

Co do Hexagonów nie jest tajemnicą że dużo palą, zwłaszcza, że nikt kto ma 2T nie jeździ ekonomicznie - bo po co Smile

Hexa 2T ma prawo palić pomiędzy 6 a 9 litrów. w zależności od masy pasażera no i oczywiście od sposobu eksploatacji.

Jak się chce zaoszczędzić na spalaniu to się kupuje 125/4t i wtedy jest tak jak pisał Mateo.

Moje spalanie:
125/2T - średnia roczna 5,73, maksymalnie 8,74 minimalnie 3,79
PLUS olej 2T Sad

250/4T - średnia roczna 4,77, maksymalnie 5,44 minimalnie 3,92

Obecnie cały czas jadę z obciążeniem 180kg do max 240kg

Różnice w spalaniu w dużej mierze wychodzą podczas tankowania, gdyż bak jest tak skonstruowany, że raz wejdzie więcej a raz mniej - zależy od tego jak leje pistolet.

Zgodzę się z Tobą Prudli, ze dycha to już przesada. Zacznij na początek od zmiany wysokości iglicy i opuść ją eksperymentalnie o jedno, dwa oczka. Można też pokusić się o wymianę dysz na nowe - na szczęście są bez problemu dostępne, no i następnie regulacja gaźnika. Czystość filtra powietrza też nie jest bez znaczenia - no ale tu pewnie miałbyś jakieś przełożenie na kulturę pracy i spadek mocy.

Można też przyuważyć czy tata nie podbiera Ci paliwa do kosiarki Smile


Jako ciekawostka - Intruder 1500 mojego kumpla spalił ostatnio na trasie 3,2l Smile
mateo125
PostWysłany: Czw 22:29, 07 Cze 2012    Temat postu:

Mi teraz wyjdzie między 3,5 a 4l/100 100% miasto Exclamation
W ubiegłym miesiącu jeździłem więcej w trasie na przemian z miastem i wtedy wyszło mi średnie spalanie 2,73 Shocked Very Happy Cool no ale to 4T
klon
PostWysłany: Czw 21:33, 07 Cze 2012    Temat postu:

U mnie w jednym aucie filtr był zapchany i też dużo palił a skuter powinien zejść poniżej 5 litrów.
prudli
PostWysłany: Czw 21:04, 07 Cze 2012    Temat postu:

No te 6l może palić w mieście, ale nie w trasie.. ; /
skuterek55
PostWysłany: Czw 20:09, 07 Cze 2012    Temat postu:

Na twoim miejscu sprawdził bym pierścienie ,wyregulował gaznik
mateo125
PostWysłany: Czw 18:08, 07 Cze 2012    Temat postu:

Raz na zlocie rozmawiałem z właścicielem Hexagona 180 2T i narzekał właśnie tylko na spalanie. W trasie mówił, że spala mu 6l/100km Shocked masakra
W mieście może i pewnie dojść do 10l ale bez przesady! - zdecydowanie to nie jest normale Idea
prudli
PostWysłany: Czw 17:29, 07 Cze 2012    Temat postu: Spalanie.

W moim hexagonie 180 2t spalanie wynosi nawet wiece niż 10l/100km co zrobić? Pozdrawiam.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group