Autor |
Wiadomość |
klon |
Wysłany: Sob 10:04, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
ja też obstaje przy 5 litrach |
|
 |
guli |
Wysłany: Sob 9:48, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
No bez przesady... Moja 180-tka nigdy nie przekroczyła 5 litrów a często jeżdżę z plecaczkiem. Albo gaźnik grzebany, albo filtr powietrza zasyfiony. Sprawdź też gumowy króciec łączący gaźnik z cylindrem, jeżeli jest sparciały to będzie ciągnął lewe powietrze. |
|
 |
prudli |
Wysłany: Pią 12:11, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
No opuściłem iglice o jeden stopień, i filtr powietrza wyczyściłem wcześniej, juz przed napisaniem, na forum. Jeszcze jednym wyjściem może być ta dysza, zamienic ja na 70 lub 65. wiecie dokładnie, jaka ma być, i dacie namiary by kupić? A co do stylu jazdy, to już od początku jeździłem nie ekonomicznie, ale palił 5-5,5l a nie jak teraz. ; / aaa.. i na dodatek nie ma obciążenia, bo jeżdże zazwyczaj nim sam, wiec obciążenie wynosi 83 kg, wiec to nie jest duzo jak na taki skuterek . |
|
 |
klon |
Wysłany: Pią 7:46, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
Dobrze Hexio to opisałeś wszystko zależy od stylu jazdy no i od awarii maszyny. |
|
 |
Heksio |
Wysłany: Pią 2:30, 08 Cze 2012 Temat postu: |
|
Boże... dożo pali... co to jest dużo? Miałem kiedyś Jeepa Grand Cherokee V8 palił około 30l/100km i to pod warunkiem że za bardzo się go nie katowało
Co do Hexagonów nie jest tajemnicą że dużo palą, zwłaszcza, że nikt kto ma 2T nie jeździ ekonomicznie - bo po co
Hexa 2T ma prawo palić pomiędzy 6 a 9 litrów. w zależności od masy pasażera no i oczywiście od sposobu eksploatacji.
Jak się chce zaoszczędzić na spalaniu to się kupuje 125/4t i wtedy jest tak jak pisał Mateo.
Moje spalanie:
125/2T - średnia roczna 5,73, maksymalnie 8,74 minimalnie 3,79
PLUS olej 2T
250/4T - średnia roczna 4,77, maksymalnie 5,44 minimalnie 3,92
Obecnie cały czas jadę z obciążeniem 180kg do max 240kg
Różnice w spalaniu w dużej mierze wychodzą podczas tankowania, gdyż bak jest tak skonstruowany, że raz wejdzie więcej a raz mniej - zależy od tego jak leje pistolet.
Zgodzę się z Tobą Prudli, ze dycha to już przesada. Zacznij na początek od zmiany wysokości iglicy i opuść ją eksperymentalnie o jedno, dwa oczka. Można też pokusić się o wymianę dysz na nowe - na szczęście są bez problemu dostępne, no i następnie regulacja gaźnika. Czystość filtra powietrza też nie jest bez znaczenia - no ale tu pewnie miałbyś jakieś przełożenie na kulturę pracy i spadek mocy.
Można też przyuważyć czy tata nie podbiera Ci paliwa do kosiarki
Jako ciekawostka - Intruder 1500 mojego kumpla spalił ostatnio na trasie 3,2l  |
|
 |
mateo125 |
Wysłany: Czw 22:29, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
Mi teraz wyjdzie między 3,5 a 4l/100 100% miasto
W ubiegłym miesiącu jeździłem więcej w trasie na przemian z miastem i wtedy wyszło mi średnie spalanie 2,73 no ale to 4T |
|
 |
klon |
Wysłany: Czw 21:33, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
U mnie w jednym aucie filtr był zapchany i też dużo palił a skuter powinien zejść poniżej 5 litrów. |
|
 |
prudli |
Wysłany: Czw 21:04, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
No te 6l może palić w mieście, ale nie w trasie.. ; / |
|
 |
skuterek55 |
Wysłany: Czw 20:09, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
Na twoim miejscu sprawdził bym pierścienie ,wyregulował gaznik |
|
 |
mateo125 |
Wysłany: Czw 18:08, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
Raz na zlocie rozmawiałem z właścicielem Hexagona 180 2T i narzekał właśnie tylko na spalanie. W trasie mówił, że spala mu 6l/100km masakra
W mieście może i pewnie dojść do 10l ale bez przesady! - zdecydowanie to nie jest normale  |
|
 |
prudli |
Wysłany: Czw 17:29, 07 Cze 2012 Temat postu: Spalanie. |
|
W moim hexagonie 180 2t spalanie wynosi nawet wiece niż 10l/100km co zrobić? Pozdrawiam. |
|
 |