Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

Realna porada Piaggio Hexagon 125

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Forum Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mirek260277




Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:56, 31 Maj 2014    Temat postu: Realna porada Piaggio Hexagon 125

Witam nie wiem gdzie umieścić pytanie-zmiana przepisów da mi możliwość w końcu jazdy czym większym- dodam żeby można było się posmuć że jak robiłem prawo jazdy to w mojej szkole w samochodówce zepsuła się WSK-A i mój rocznik nie ma prawka na motocykl...Hexagon wpadł mi w oko z dwóch powodów marka i cena i tu pytanie czy nadal warto kupić Hexagona i czy do 125 pasuje silnik od 250 - dalej czy 125-ątka nadaje się na dalsze wyjazdy i jak znosi tzw.jazdę ciągła bez postoju co 15 minut - wiem i mam świadomość ze możne to dziwne pytania ale po-prostu nie wiem -i jak z awaryjnością - części najtańsze nie są ale mam nadzieje ze są trwalsze -ktoś mnie namawia ze majesty 125 twierdząc to lepszy sprzęt i mam dylemat proszę o wyrozumiałość pozdrawiam ze Szwecji gdzie niestety czekam na ładunek powrotny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Nie 19:51, 01 Cze 2014    Temat postu:

Jeśli Twoim zdaniem części do Piaggio są drogie, to już zdecydowanie odradzam Yamahę i Hondę Smile
Majka 125 jest dobra, ale mniejsza od hexy i podobnie awaryjna.

Hexagon 125/2T jest łatwy w obsłudze, są dostępne części zamienne RMS i tuningowe Pollini i Malossi.

Nie wiem w jakim mieście mieszkasz, ale u nas w Poznaniu trzepią skuty dość skutecznie i nie jeden kombinator przejechał się już na lawecie.
Co do możliwości przekładki - da się, choć ekonomicznie nie jest to uzasadnione.

125/4T daje radę i jest bardzo ekonomiczny, niestety poza miastem nie sprawia przyjemności - szczególnie z bagażami...

125/2T to już jest kawał skutera, świetne przyspieszenie i dobry VMax. niestety z braku momentu obrotowego utrzymanie maksymalnej prędkości z bagażem pod wiatr może być kłopotliwe.
Z tym silnikiem pojeździłem po Polsce nieco, między innymi byłem na tripie w Czechach. Wspominam go bardzo dobrze i zdecydowanie mogę polecić. Mankamentem jest niepohamowana paliwożerność. Dla mnie jednak do zaakceptowania w zamian za osiągi.

Ciągłą jazdę znosi świetnie, bez najmniejszych problemów i to w zakresie temperatur od -20 do +35.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mirek260277




Dołączył: 31 Maj 2014
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:54, 03 Cze 2014    Temat postu:

Dziękuje za odpowiedz-napaliłem się na Heksika ale pojawia się problem -przepisy mówią ze 15km max na prawko B-wiec nie tylko na stan przy szukaniu trzeba patrzeć ale jeszcze na moc ciągle pod górkę - co do prędkości to jak będzie sobie radził z prędkości to jak bez wysiłku poleci sobie 60km/h to dla mnie starczy w 100% ja nigdy nie katuje sprzętu-nie wiem nawet jak piszczą moje oponki w osobówce Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy jeszcze pytanie czym się różni 250 od 125 czy tylko silnik reszta by pasowała -mocowania i elektryka? i czy karoseria jest taka sama?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mirek260277 dnia Wto 19:26, 03 Cze 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 5:05, 04 Cze 2014    Temat postu:

- Inny bak
- Inna pompa paliwa
- Inne mocowanie sinika
- inna stopa centralna
- Inna manetka gazu
- Inna manetka lewa (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna kierownica (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna szyba (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inna obudowa kierownicy (zależnie od wersji silnika GT/GTX)
- Inne zegary
- Inne CDI
- Inna cewka
- Inny regulator napięcia
- Inny kufer
- Inny amortyzator/amortyzatory
- Inne tylne koło
- Inne koło przednie, widelec zacisk hamulca, tarcza i nadkole (zależy od wersji)

Chyba niczego nie pominąłem...

Da się pewne tematy obejść... ale jak mówiłem - swap nie jest uzasadniony ekonomicznie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 18:26, 04 Cze 2014    Temat postu:

Dzięki nie spodziewałem się ze to prawie dwa różne pojazdy przynajmniej wizualnie tego tak nie widać
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 19:45, 04 Cze 2014    Temat postu:

nie wiem dlaczego jestem gość ale nie ważne -widzę jeszcze chromowany stelaż dookoła hexa ile to kosztuje i gdzie kupić
Powrót do góry
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 2:39, 05 Cze 2014    Temat postu:

Jesteś gościem - bo się nie zalogowałeś.

A te szpeje - czasem pojawiają się jako set na allegro.
Widziałem nawet nowy zestaw, ale chcieli coś pod 600zł
Używki to nieczęsty widok, bo sprzedawano je jedynie przed liftem.
Ale da się je wrzucić do skutów po lifcie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Forum Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin