Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

popiskiwanie paska w 250gtx

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marek




Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:10, 19 Kwi 2013    Temat postu: popiskiwanie paska w 250gtx

przy prędkości 10-15km/h gdy skuter się jeszcze toczy lekkie dodanie gazu czasami powoduje że pasek sobie pisknie ,,, czy czas na jego wymianę ?
jesli tak to gdzie najlepiej i w jakiej cenie dostanę dobry pasek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:41, 20 Kwi 2013    Temat postu:

Piski oznaczają ślizganie się. Możliwe jest to w dwóch przypadkach, albo masz spalony brzeg paska, lub najzwyczajniej jest on już mocno poniżej minimalnego wymiaru. Gdyby był rozciągnięty słyszałbyś też stuki paska o obudowę przekładni. Piski mogą też pojawiać się w sprzęgle, ale słyszalne są wyłącznie w momencie ruszania.
Najpewniej więc czeka Cię wymiana paska.

Polecam:
!. Bando
2. Pollini kevlar
3. Tensai ( mimo braku zaufania - niska cena - mam go od roku i jeszcze nie pękł)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abach




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 18:19, 26 Kwi 2013    Temat postu:

W Hondach paski piszczą, do tego trzeba się przyzwyczaić Wink

W moim egzemplarzu GTX 250 zaraz po zakupie wymieniłem uszczelkę pokrywy napędu, która była przerwana w dolnej części oraz pasek napędowy. Części zamówiłem u dealera Hondy - oryginały. Podobie jak Ty słyszałem piski z napędu podczas przyśpieszania. Po pewnym czasie, po otwarciu pokrywy napędu okazało się, że piski powstają przez chwilowe ocierania paska o obudowę (widoczne wyraźne ślady na dolnej i górnej części). Odgłosy w moim przypadku występowały podczas ruszania lub przy gwałtownym przyśpieszaniu przy małej prędkości. Prawdopodobnie w tych warunkach, pasek dostaje wibracji i chwilowo ociera o obudowę niszcząc jednocześnie uszczelkę pokrywy.

Najciekawsze jest to, że mam mam też Hondę Silver Wing, której przekładnia powoduje podobne problemy, ale akurat w tym przypadku to standard.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 10:19, 27 Kwi 2013    Temat postu:

Abach - możesz mieć rację. U mnie obudowa również nosi ślady tarcia. Jednak w obecnej chwili nie mam pisków z napędu...
W 125 pojawiły się przy zużytym pasku, zniknęły po wymianie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Abach




Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:45, 29 Kwi 2013    Temat postu:

Heksio rację również masz Ty, bo ja, z racji wieku Wink nie za bardzo pamiętam, żebym piski słyszał zaraz po wymianie paska, raczej po jakimś już przebiegu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin