Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

Pronlem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:10, 28 Cze 2014    Temat postu: Pronlem z odpaleniem

Witam
Mój problem polega na tym ze piaggio hexagon LX4 od jakiegoś czasu ma duze probemy z odpaleniem na ciepłym oraz zimnym silniku.Kręci ale nie moze załapać. Wyminiłem świece, oraz przeczyściłem gażnik, ale nadal to samo.
Powrót do góry
BaTaM




Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Nie 21:24, 29 Cze 2014    Temat postu:

Mam podobne objawy. Z kopki nnatomiast odpala odrazu. Wymieniłem akumulator, świece, była regulacja gaźnika, sprawdzony rozrusznik i nie znam przyczyny dlatego się dołączam poraz kolejny z pytaniem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex44




Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:05, 30 Cze 2014    Temat postu:

Podobnie, ale pewnie to nie to samo:
Aku kręcił, a motor nawet nie zakaszlał.
Najpierw podejrzewałem brak iskkry, ale po wyjęciu świecy iskra była
Wyszło mi, że zalałem świecę - chwila kręcenia bez gazu pomogła.. Chociaż nie dam głowy, bo w panice zrobiłem jeszcze milion innych rzeczy... Smile

Sam jestem ciekaw, co Hexio na to, bo nie chciałbym się więcej tak stresować Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 5:32, 01 Lip 2014    Temat postu:

1. Stan dysz iglicy, zaworu i pływaka w gaźniku
2. Regulacja (aktualizacja) składu mieszanki i biegu jałowego
3. Stan filtra powietrza
4. Stan króćców ssącego i dolotowego
5. Dobór, czystość i stan świecy
6. Stan przewodu wysokiego napięcia
7. Stan cewki
8. Stan styków przekaźnika głównego i startowego
9. Sposób (indywidualna technika) doboru położenia przepustnicy w fazach rozruchu
10. Awaria układu rozruchowego (ssania)
11. Zużycie i dobór oleju silnikowego
12. Jakość paliwa, czystość filtra paliwa, zawartość dna baku

Mniej więcej to wszystko może mieć bezpośredni wpływ na sposób i jakość uruchamiania zimnego i czasem ciepłego silnika.

Pamiętajmy, że nasze maszynki nie są nowe, niejednokrotnie mają nakulane ponad 100.000km, mają więc prawo mieć swoje humory Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex44




Dołączył: 22 Maj 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:03, 03 Lip 2014    Temat postu:

No to pojechałeś Adrian Smile Smile

A może dałoby si ę zrobić takie... cóś, że wpisujesz problem i kolejne rozwiązania...
Co prawda informatykze mnie równie dobry, jak mechanik samochodowy (al;e za to pierwsze mi płacą) - może da się takie drzewo postępowania stworzyć... ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BaTaM




Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 19:04, 03 Lip 2014    Temat postu:

Ja teraz sprobuje ze ssaniem, b9 dziwi mnie ze jak rozgrzany to odpala mi ze startera bez problemu.

Czy te dwa linki to ten sam produkt? Mysle o nr katalogu
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 20:53, 03 Lip 2014    Temat postu:

Nie mam ssania od 2t na magazynie ale z pamięci wyglądały jakoś inaczej Wink
zresztą zwróć uwagę na listę silników - to są same 50ccm...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BaTaM




Dołączył: 06 Wrz 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 21:00, 03 Lip 2014    Temat postu:

e nie. Tak to wwygląda. Tam jak wejdziesz w listę to niby jest lxt 180

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 21:15, 03 Lip 2014    Temat postu:

dobra, nie widziałem pełnej listy pod tym adresem: [link widoczny dla zalogowanych]

Okazuje się, że to jest to samo co BTQTeku - więc kupuj od Baotiana będzie tańszy - i tak trzeba będzie przerabiać kostkę Very Happy

No ale zaraz - mierzyłeś ten automat, że chcesz wymieniać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin