Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna

Piaggio Hexagon Forum
Forum posiadaczy i miłośników maxi-skutera Piaggio Hexagon.
 

OPONY do Hexagona
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Tuning, Modyfikacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:44, 17 Lis 2011    Temat postu:

Ach... Simon94 za 20 lat zrozumiesz, że prędkość nie jest tym co najlepsze w motoryzacji Smile

Moim zdaniem najcenniejsze co dają jednoślady to przyjaźnie i wspólnie spędzony czas...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateo125




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 534
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Straszęcin k/Dębicy

PostWysłany: Pią 20:39, 18 Lis 2011    Temat postu:

GoldWing-coś pięknego, jedno z moich marzeńWink
A tak w ogóle to ile poleci Goldas?Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon94




Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 21:36, 18 Lis 2011    Temat postu:

Mateo to zależy który model.Weźmy pod lupę 2 ostatnie;GL 1500 i GL 1800.Słynny GL 1500 produkowany w latach 1988-2001 jest w stanie rozpędzić się do około 195-200 km/h.GL 1800 produkowany od 2001 do dzisiaj może jechać 220 km/h.Oba oczywiście osiągają tą prędkość z dwiema osobami na pokładzie Cool .Ale w tym przypadku niemniej liczy się również przyśpieszenie.Oba modele ważą blisko 500 kg,a osiągają setkę w 4 sek.Nieźle jak na tą masę.Plus jeszcze pasażerowie WinkDźwięk 6 cylindrowego boksera też jest godny Wink .I nie zważajcie na to co jest napisane o tych motorach w wikipedii.Ktoś kto robił tam profil Goldasów raczej mało o nich wiedział.Bo jeśli według nich Goldas waży 387 kg to życzę im powodzenia.Chyba 387+100. W łódzkim klubie Gold Winga wszyscy mają z tego bekę,ale coś nikt nie chce poprawić.Może w końcu ja to zrobię jak znajdę dłuższą chwilkę.Tak czy inaczej cokolwiek chcecie wiedzieć o tym motorze to pytajcie.To jedyny na którym znam się perfekcyjnie Cool .Wiesz Heksiu w pewnym sensie się z Tobą zgadzam.W końcu gdyby nie koledzy to z kim miałbym się ścigać Razz .A tak cały czas każdy chce być najszybszy i ciągle pojawiają się nowe maszyny lub tuning starych Very Happy .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Simon94 dnia Pią 21:41, 18 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 23:55, 18 Lis 2011    Temat postu:

Ja też planuję Goldasa - ale sprawię go sobie na 60 urodziny, na razie jestem za młody na "Pojazd Prezesa" to raz, a dwa GW lubi proste, a takich na razie w PL nie ma Smile

Na dzień dzisiejszy GTX250 idealnie wpisuje się w moje potrzeby, choć mam zamiar garaż wzbogacić o kolejne dwie maszyny DR800BIG i być może VL800 lub Shadow 500 w drodze wyjątku Virago 535 Smile

V-Max 160 mi wystarczy by nie katować maszyny przy prędkości 140 na autostradzie. Te 20km w zapasie da niższe obroty silnika i milszy dla ucha dźwięk. Nadal jednak pozostanę przy 90-100 w terenie poza miastem - bo tak lubię Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klon




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob 9:54, 19 Lis 2011    Temat postu:

goldas nie dorówna hexiowi wchodzę do garażu naciskam start i jadę w goldasie tego nie ma trzeba poczekać odpowiednio ubrać się bo na prezesa wszyscy patrzą a ja więcej laseczek wyrywam na piaggio, jedynie co w kufrze nie mam lusterka ale do wiosny wstawię sobie hihihihih

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 15:22, 19 Lis 2011    Temat postu:

No i co zauważyłem jeszcze, że na Goldasie jest mniej miejsca na nogi niż na Heksie i pomimo, że fotel jest lepiej wyprofilowany, odniosłem wrażenie, że Hexagon jest wygodniejszy, porównując pozycję za kierownicą.


P.S. Chyba już by można wydzielić wątek o GW do nowego wątku Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon94




Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Sob 17:36, 19 Lis 2011    Temat postu:

Zgadzam się z Heksiem.Zakładam Gold Wing'owy temat w dziale Bla,Bla,Bla i proponuję właśnie tam przenieść naszą konwersację na temat tego motoru.W dziale o oponach trochę nie przystoi:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemek
Administrator



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:17, 21 Lis 2011    Temat postu:

simon94 zgodzę się z tobą że można bmw jechaćponad 100 km/h. Tylko po co ryzykować ? chyba że wyżej cenisz szybką przejażdżkęw terenie niż własne zdrowie.Ja osobiście miałem bliskie spotkanie z asfaltem przy 40 km/h i skończyło się to na dwóch tygodniach o kulach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon94




Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 18:13, 21 Lis 2011    Temat postu:

Cóż Przemku nie wiem czy Cię to pocieszy,ale Twoja kontuzja to pryszcz.Można załatwić się znacznie gorzej nie wsiadając na motor.Przykład? W styczniu tego roku moja dziewczyna zleciała z dachu swojego domu,chcąc wyregulować antenę satelitarną.Poślizgnęła się na lodzie i wylądowała kilka metrów niżej na podjeździe pod garaż.Wylądowała na nogach.Efekt? Skomplikowane złamanie obu stóp w kilku miejscach każda.Włącznie ze zgruchotaną piętą u prawej nogi.Kule odstawiła po ponad 4 miesiącach pod koniec maja, potem do końca lipca podpierała się jeszcze laską inwalidzką.Do dziś ma problemy z chodzeniem,kuleje i na dłuższe spacery wciąż jeszcze bierze laskę do podpierania się.Także jazda na motorze wcale nie jest taka zabójcza.Gdyby tak wziąść kilka lekcji od np;dakarowych ekspertów typu Kuba Przygoński czy Jacek Czachor to myślę że można by sobie robić na swej GS'ce taki dakar codziennie w okolicznych lasach i polach.Trzeba tylko umieć jeździć.Ja wciąż uczę się doskonałości,ale jestem pewien że kiedyś ją osiągnę i wtedy nic nie będzie takie straszne.Żaden teren,żadna prędkość ani żaden motor:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 3:49, 22 Lis 2011    Temat postu:

Podejrzewam, że skok z Giewontu miałby gorsze konsekwencje niż, wypadek na moto przy 90km/h Smile
Ale kto rozsądny skacze z Giewontu Smile

Ja by wejść na dach wybieram wyłącznie sierpień, kiedy dachówki są wystarczająco wygrzane by dobrze kleiły się do nich buty...
Naturalne i wręcz oczywiste jest, że na lodzie buty stabilnie się nie trzymają... Nie wiem na ile na tę wiedzę ma wpływ dodatkowe 20 lat doświadczenia, ale o ile dobrze pamiętam to już jako dzieciak wiedziałem, że na białym można się wywalić, a nie lubiłem bolącego tyłka. Z tych samych przyczyn zapewne uciekałem przed Babcią gdy miała w ręce pasek lub trzepaczkę do dywanów Very Happy

Innymi słowy, za większość urazów odpowiada nasz brak rozsądku zwany w Polsce "Ułańską Fantazją".

Licytując się wolałbym usłyszeć, że dzięki rozwadze udało Ci się bez wypadku przejechać 10 lat, niż, że w 10 lat byłeś 10 razy w szpitalu, a lewą nogę to raz złamaną miałeś w 20 miejscach. Kto Cię przelicytuje? Wiele trupów z ułańską fantazją trafiających na cmentarze.

Piszesz "kilka lekcji od ekspertów" - eksperci Ci uczą się przez dziesiątki lat by dojść do wysokiego poziomu - ale jak zapytasz, to żaden z nich nie powie, że OSIĄGNĄŁ DOSKONAŁOŚĆ!

Simon - nie chcę byś moje wywody traktował jako atak przeciw Tobie - bo tak nie jest... Po prostu, żal mi każdego żywota, którzy gaśnie przedwcześnie, dlatego dzielę się tym co wiem, i tym co uważam za słuszne, A jeśli coś z tych moich "mądrości" uratuje Ci chociaż raz tyłek, będę najszczęśliwszym człowiekiem na świecie, bo kocham życie a najchętniej w zdrowiu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon94




Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 15:14, 22 Lis 2011    Temat postu:

Oj Heksio...zawsze musisz mnie sprowadzić na ziemięSmile Od czego by tu zacząć..? Może tak;co do jej wejścia na dach mogła zadzwonić po mnie.Umiem takie rzeczy robić nawet w zimie i obyło by się bez żadnych szkód zdrowotnych dla nikogo,a tak ma przynajmniej nauczkę na całe życie.A co do motocykli...Zgadzam się że pełnej doskonałości nie można osiągnąć,ale można być blisko niej.Cieszy mnie też że choć jesteś tak daleko i nie znamy się to tak się troszczysz o moje kości.To wspaniałe że można na forum poznać takich ludzi i mam nadzieję że kiedyś się spotkamy.Np;na jakimś zlocie.Obiecuję też że wezmę sobie do serca wszystkie Twoje rady i pewnie nieraz uratują mi tyłek,bo logicznie gadasz:) A teraz mam dla Was fajny filmik z moim drugim po Goldasie wymarzonym motocyklem.Marzy mi się też Kawasaki ZZR 1400,ale boje się kupić ten motocykl,bo znając mnie nie potrafiłbym się oprzeć mocy 200 koni i do takich prędkości jakie są na filmiku rozpędzał bym się codziennie w okolicach miasta.I w końcu jak to zwykle bywa coś by nie wyszło,ale Wam,przeciwnikom prędkości może posłuży do złagodzenia tonu w tym temacie...LINK; http://www.youtube.com/watch?v=xVaMs98T3fE

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
klon




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Wto 17:29, 22 Lis 2011    Temat postu:

no i co z tymi oponami do hexagona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 17:39, 22 Lis 2011    Temat postu:

Dawno, dawno temu moim marzeniem był ZZR1100, ale do dnia dzisiejszego nie wiem ile miał mocy - bo nie to było kluczowe w wyborze na idola - po prostu był to najpiękniejszy z ówcześnie produkowanych motocykli.

Co do filmiku - wydaje mi się że na Torze Poznań nie dało by się dojść do 300km/h, choć możliwe, że na przedostatniej prostej byłaby szansa. Moja Kawa tyle nie wyciągała... Wcale... Na dwóch dostępnych prostych z ledwością dochodziłem do 200 z haczykiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Heksio dnia Wto 17:39, 22 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Simon94




Dołączył: 12 Lis 2011
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 21:36, 22 Lis 2011    Temat postu:

Co do ZZR1100 to jest tak; Dane techniczne:
Pojemność 1052 ccm
Moc 147km/10500obr/min
Max.m.obr.110Nm./8500obr/min
Silnik R4 DOHC 16V
V-max 285km/h
0-100km/h 2,8s
0-200km/h 8,5s
A teraz powiedzmy sobie szczerze że tor poznański jest gówno warty.Wszystkie proste są tam krótkie.V-max motocykli testuje się w nocy na najlepszych (czytaj najdłuższych i najrówniejszych) arteriach w mieście i mimo wszystko to i tak jest bezpieczniejsze niż szaleństwa po koślawym torze w Poznaniu.Nie mamy niestety w kraju dobrych miejsc do wyszalenia się zarówno autami jak i motorami.A na koniec przynać muszę że wszystkie ZZ-erki wyglądają ciekawie,ale ostatni ZZR1400 i tak jest chyba najładniejszy.Szkoda tylko że te 200 koni jest oczywiście zaszczute ogranicznikiem do 299 km/h.Bez tego poleci znacznie szybciej Cool .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Heksio




Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 951
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 7:56, 23 Lis 2011    Temat postu:

Ale ja nie powiedziałem tego byś mi wylistował Smile

Nie zrozumiałeś mojej intencji Smile

Ale z różnic nas dzielących nie pojmiesz też mojej fascynacji Kawasaki W800 :-p

Tor Poznański nie jest jak mówisz nic nie wart - bo to jedno z niewielu w Polsce miejsc gdzie można rozpędzić się ponad 140km/h a więc jako takie stanowi o swojej wysokiej wartości. A jakość nawierzchni znacznie przewyższa miejsca o których wspominasz w kontekście nocnych przejażdżek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Piaggio Hexagon Forum Strona Główna -> Tuning, Modyfikacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin